Основна мета будь-якої зовнішньої інформації (реклами) – вплинути на аудиторію.
Цими вихідними я проїхав приблихно 800 миль. І мою увагу привернули ось такі світлові табло, які були розсташовані приблизно кожні 20 миль.
Надпис у перекладі – “Їдь тверезим або з’їдь з дороги”.
Соціа́льна рекла́ма — інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання матеріального прибутку.
Соціальна реклама спрямована на зміну моделей суспільної поведінки і залучення уваги до проблем соціуму. Соціальна реклама включає в себе інформаційні, популяризаторські й соціальні послуги.
Соціальна реклама є механізмом впливу на формування громадської думки. Найвідомішими прикладами такої реклами є кампанії по дотриманню правил дорожнього руху, охорона довкілля та інші.
Кожен повинен бути відповідальним за те, що рекламує, як рекламує і який вплив це повідомлення може мати на людей у довгостроковій і культурній перспективі.
Люди, які прочитали навіть короткий рекламний текст, набагато частіше згадують назву фірми або пропонований товар чи послугу.
За оцінками практиків реклами, час читання плаката пішоходами – 3-5 секунд, автомобілістами – 1-2 секунди.
Найчастіше замовниками такої реклами виступають державні органи або некомерційні організації, а рекламні агентства і розповсюджувачі реклами у ряді випадків виготовляють і розміщують її на безкоштовній основі або за зниженими цінами.
Усім активним учасникам АА та симпатикам – необхідно розуміти і поважати силу впливу зовнішньої інформації на людей. І використати це як інструмент для національного “донесення наших ідей, до алкоголіка який все ще страждає”.